Monday, May 23

Kenangan Dolu2...

buaian perasaan sedih... very da nostalgic moment nih... yela... nak balik kpg kan... sebak rasanyer pabila bakal meninggalkan UPM. walaupun utk cuti semester. gtew! over x? haha. pastuh terus i bawak niat nak selongkar koleksi2 gambar bersama2 dgn member tok semester yg lepas2... sewaktu danial masih ado. ni die. sit back, relax n enjoy. ceritera zaman muda2....


*inilah trio yg pernah menggemparkan UPM suatu ketika dulu dgn kemunculan sebuah band yg bernama Lagenda's Crew* tgok pic mesti korang dah dpt teka... mana satu lagenda nyer kan? haha

*da best pic eva!! tribute tok tukang amek gambar... merul. thanx. sbb hasil tgn kau. terciptalah karya yg begitu indah ini. hebatnyer ko. berjaya merakam moment 'kejayaan sahabat di menara gading*
dlm hati danial: sem depan giliran aku tau zul. xamek pic dgn aku. siap la ko!
dlm hati zul: dieorg ni memang coi... mana bunga konvo aku? haiyooo...
dlm hati aku: lamanyer pompuan nih amek gambar... 


*kenangan ni pun xleh nak lupe. tatkala kiteorg tgh berbincang. camne nak meriahkan lagi persembahan gamelan tok konvo kali nih... sama ada nak tambah penari gamelan dr kaum Adi? atau nak import maya karin jap? pening kepala danial memikirkannya.*
WALHAL...
danial: sakitnyer perut aku... ni mesti sambal belacan punyer pasal...


*konvo kali ini sememangnyer bersejarah dgn terciptanyer magic moment nih... dimana seorg lagenda cuba disaingi oleh seorg bintang. sehinggakan akhirnya... pic ini telah berjaya dimuatkan dlm album zul sekaligus mencetus inspirasi beliau: Kau Kunci DadaKu...*
WALHAL...
dlm hati zul: ada hati nak lawan aku? haha... mati hidup semula, xkan mampu k... *sambil gelak2 sahara*
dlm hati aku: akulah sindarela... sindarela... *sambil nyanyi2 wat innocence...*

*ni aku... time xleh nak senyum... haha.*

*time berangan nak berucap kat PWTC... mampu?*

*time nih aku rasa diri aku umpama bidayuh yg salah tempat... pastuh pakai baju melayu... :P*

post ni terus terang aku ckp... aku wat dlm keadaan xtido semalaman. mintak maap yer sume. haha... aku salu xtido kalo nak balik srwak. sbb aku excited ke? x... sbb aku nak tido dlm flite!! haha... yes... tu tujuan aku sebenarnyer. :P







No comments:

Post a Comment