Sunday, May 1

PANAS!!!

okey... 1st time mendapat reaksi panas dr follower blog aku... lucu pun ade gak. alahai korang ni. rilek2 la. yg menyentapkan aku tu member baik aku je pun. biaselah geng kiteorg ni. suka sentap menyentap. aku paham member aku mungkin tersilap cakap watkan aku terasa. tp skg aku dah okey. terasa tu kejap je. dieorg pun sesekali terasa dgn panahan kata2 aku. korang jgn gaduh2 k.. aku tau korang sume syg kan aku. sbb tu korang sanggup gaduh sbb aku kan? haha. thanx. rasa sgt dihargai. >.<

aku mintak maap kat kawan aku yg terlibat dgn post yg aku dah delete tu. aku ingat aku boleh je citer ape aje dlm blog aku. maklumlah 1st time ade blog. pasnih aku janji aku xkan citer pape pasal kawan2 aku dah... kalo ade pun cuma yg aku dah mintak kebenaran n ucapan selamat je. sori sgt2. aku khilaf. *sambil libas tudung*

aku paham perubahan tu mmg kite perlu senyapkan. cuma aku nak kongsi dgn kawan aku perasaan dan pandangan serta pengalaman aku. tu je. yg lain2 tu aku terlebih sudah. aku just imagine, kalo la blog aku ni dah banyak follower mesti dah perang dah kan? hehe. sekali lagi. yg baik tu dtg dr Allah... yg buruk tu dtg dr aku sendiri. wasalam...

p/s: banyak lagi post aku... nape post ni jugak yg korang amek pot??? grrr... huhu

13 comments:

  1. sume post pn aq amek pot kot.. ;p ingat ape aq pesan k..xpun g belajar dr blog aq..hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. haha... mesti... pasnih aku amik ilmu dr ko... nak bertapa kat gunung mane ni? jap... aku amek selendang sakti... gitew...:P

    ReplyDelete
  3. thanks delate...aku teramat menyayangi mu.. so, berhati-hati....aku pun ada blog, tapi x aktif.. kalau aku aktif...dah lame kot semua crite ko aku publish bagi satu dunia baca....sebabkan nama tu diaorg dapat detect aku kat FB...mcm celaka je aku pagi tadi....menangis aku baca komen pedas kwn fanatik ko tu...berapi hati aku....tp aku xsalah mreka, fahaman manusia berbeza...hanya org yg kenal kita je akan memahami..yg x kenal, pelbagai tafsiran lah wujud.....ko kenal aku kan...ko tau prangai aku mcm mana kan...aku doakan blog ko, antara blog yg teramai follower...take time.

    ReplyDelete
  4. hahaha..mne2 gunung yg dekat, senang n best..tp make sure free la.haha..

    ReplyDelete
  5. gtew kata2 sifu yg berpengalaman. aku baru ade blog. so xtau menahu plak pasal benda ni sume. aku belajar dari kesilapan. citer aku melach pun ko nak gtau la? skandal aku dgn prince william? skandal aku dgn fahrin ahmad? kisah aku shopping dgn rosmah pun? haiyooo... motip sgt ko... haha... la... aku xtau la dieorg ade serang ko kat fb.... haishhh... sekali lagi aku mintak maaf... *sambil pakai telekung*

    ReplyDelete
  6. su: ko bz la skg ni? tup tup kawen kan? haha

    ReplyDelete
  7. bukan kt fb la..kt blog ko 2..aq xde hal pun..mslhnye die xkenal aq n aq xkenal die..plus komen aq utk ko..n aq rse mulut aq dgn ko lebih kurang je kn..bz?mmgla dik non..keje kot..kawen 2 insyaALLAH..anytime from now..doa2kn rezeki aq murah..nnt cepat ko dpt ank sedara.. :)

    ReplyDelete
  8. dah ada blog si pel tok eh..tahniah bro..ko bila balit cuti??

    ReplyDelete
  9. su: ni ha... aku perkenalkan... rez. rez, ni su... *sambil kenalkan korang* kan? anak sedara katenyer... :P yeay!!! haha

    esah: aku balit 28hb tok... huhu...

    ReplyDelete
  10. xsabar rasenye... qalesha damia. anak ko plak nak bagi nama ape nanti?

    ReplyDelete
  11. haahahah..aq bg can laki aq fikir dulu..
    pas2 bwu aq fikir..*sbnrnye mls nk pk..haha* ;p

    ReplyDelete
  12. haha... cube selitkan nama aku kalo boleh eh... :P

    ReplyDelete