Sunday, May 1

khas tok rez

entry khas tok kawan aku yg bernama rezuan aka bob... bukan bob lokman... tp bob seniman. gtew... :P

sori uol kalo ko tersentap. tp aku pelik sbb aku xde niat nak sakitkan hati ko. mungkin penulisan entry aku "edisi disentap member" tu membuatkan ko terasa.

wat pengetahuan sume, perubahan aku xde kene mengena dgn kawan lama, kawan baru ke kawan akan datang. benda ni sume hidayah uol. gtew. adakah dgn perubahan ini akan menjadikan aku sorg yg alim ulamak? atau dewi bidadari syurga? sungguh sesekali tidak. aku akan tetap melakukan dosa. sbb aku manusia biasa.

xyah nak citer banyak. lagi banyak yg aku explain. lagi banyak lak ruang salah faham kelak. so, aku nak mintak ampun dgn Tuhan. n mintak maaf kat korang. sbb aku tersentap dgn statement merul~ yg menikam kalbu ku... so, xyah citer banyak... jom ke kafe ker... ke kfc ker... lapar dah ni... >.<

7 comments:

  1. tak perlu kot nak canang satu dunia baca kisah penulis nak berubah..perubahan yg baik adalah perubahan yg hanya allah je tahu...dan x perlu nak publish bagi satu dunia baca yg penulis mempunyai member yg x baik... ramai org akan salah faham dengan post edisi disentap member...thaks atas post tersebut sebab hadiahnya 4 org mahluk tuhan yg xde otak sembur aku kat FB pagi tadi... motif nak kata aku nie islam ke tak, lepas tu duk kata dah tahu diritu bakal penghuni neraka, jgnlah halang org yg berusaha nak jadi penghuni syurga..fine, aku pun tak tahu nasib aku dalam kubur nanti..aku pun xperfect..tapi x perlu la kwn penulis nak sembur aku!! semoga post tersebut membuatkan lebih ramai lagi mahluk tuhan yg obses pada agama mengagap si polan tersebut sahabat setan.

    ReplyDelete
  2. tolong ingatkan aku xde niat pun nak kaitkan adeqmanje...sekadar bertanya, kalau bukan member apa?rakan lah...sahabatlah???tapi kalau berbalik kpd post yang dah di delate, x mungkinlah kan....tolong ingatkan aku xde niat pun nak sound adeqmanje, tapi sekadar tertarik dengan komen: alamak..2 member ke hapa 2?jangan berubah!teruskan tetapkan solat.....persepsi pembaca sedunia diluar sana berbeza...sorry 2 adeqmanje kerana tolong ingatkan aku tertarik dengan komen adeqmanja.

    ReplyDelete
  3. haiyooo... sempat sindir aku lagi... fine! haha... nape ko yg lebih sentap ni? haha... bukan merul ke yg patut lebih sentap? pelik aku... :P coi... sekali lagi aku mintak maaf... n kalo ko dah maafkan aku... jom ke kafe... lapar... eh, ke kfc... :P

    ReplyDelete
  4. aku sentap sebab aku dapat komen celaka pagi tadi....cam celabai je hati aku nie...feeling pagi2 aku rosak sebab post ko tu....aku pun lapar....aku sayang kan ko...motif???

    ReplyDelete
  5. celabai tu hape uol? cabai la? ko ade feeling ke pagi2? bukan feeling ko men game kat fb je ke? dlm sentap sempat antar request game bagailah? haha... aku dah besarkan pulau aku kat island paradise... nak kejar ko dlm gourment ranch tu mcm xleh je... ke ko gune cheat? haha... :P

    motip melesbo dgn i? coi... haha... kalo dah lapar... xreti nak bersiap ke kfc?

    ReplyDelete
  6. aq xde hal pun..mulut aq pn kental jek cm mulut korg2 gak..cne ko rse sentap menyentap 2 bese antara korg, cm2 gak aq..cume bezanya kt cni aq xkenal ko n ko xkenal aq..tp xpelah..benda slh fhm je..mls nk besar2kn..klu psl blog nk jd gado, alamat xde penulis blog lg la cmni..n rmai la org yg gado psl blog aq tu..huhu..

    ReplyDelete
  7. su: gtew... terbaik dr ladang... :P yela... sbb ko dah berguru dgn baby... sbb tu ko kental. haha

    ReplyDelete