Thursday, May 19

Karok Bersama Lagenda

ari yg sgt klise dlm hidup aku. karok bersama lagenda. haha.... ok. mesti zul dah mula angkat kening nih... hari ni sungguh mencabar yer. sgt menguji kesabaran dan kejelitaan aku. merancang nak antar resume dan terus menuju ke GreenBox tok sesi karok. namun syg seribu kali syg. perjalanan kami diselit dgn bermacam dugaan. *sambil nyanyi... dugaan... inikah dugaan untuk ku...* time kasih kak nora. sempat kan nak nyanyi. testing mic katenyer. hmm... peg fakulti. leh plak unit magang xbukak. adoi. nasib baik tirai besi dia kasi ruang skit. tgok hp. masih jam 330pm. nak kata lunch... dah hbis waktu. nak kata wesak... dah lama dah. ke akak tuh masih gigih nak pecahkan buah kelapa. pastuh terlupa nak bagi monyet minum susu? akak biar betik? haha. peg isi minyak kat stesen. odw, baru teringat lupe kad matrik. kalo nak dpt murah kat karoke. bawak kad matrik. adoi. benda basic camtu aku leh lupe. huhu. patah balik ke hostel. satu keje plak. last2 sampai kat GB dlm 415pm. ok la.

sampai kat kaunter terus nak ckp kat akak tu. ade plak makcik sbelah nih. asyik tanye tu... asyik tanye nih... kalo nak masuk.. masuk je la. adoi. jap. aku pun carik la sumting. hmm... kat atas xde. kat bawah pun xde. mane eh tanda "ini kaunter pertanyaan"... xde pun? antie... camne? lama tunggu. wat pose 2-3-4 round. akhirnya antie tu pun beredar. akak tu pun tanye. "yes?" aku pun jawab. "molly n britanni here. plz make it a quickie." *sambil pose kekwat* xgitew zul? haha.

1lagu yg aku nyanyi... Bad Romance~Lady Gaga... bla bla bla... banyak gak lagu yg aku nyanyi. aku nak highlite, lagu Sedetik Lebih by Kak Nunu. haha. Anuar Zain. yes. lagu nih aku ingat senang nak bawak. rupa2nya... cam hado. sakit tekak aku tahan suara. suara terkepit2 jadiknyer. yg best. pabila lagenda berkata: seyes. suara ko sedap time mula2. part yg berbisik2 tuh. ko mmg pandai berbisik2 kan? *aku pun... motip?*

karok kali ni mmg best. n kali terakhir dgn zul aka lagenda. sbb isnin nih aku dah nak berambus. jumpe mak ayah. balik kampung... oh oh oh balik kampung... yeah yeah... *versi rock* tp syg. xleh nanyi lagu My Chemical Romance... huhu... Helena&Idontloveyou. hmm.. xnak ckp panjang2. ni antara pic yg sempat kiteorg ambik. :)

*ni aku. :)*

*ni 2 plate tok aku sorg. haha. sedap? okla...*

*dan lagi... gambar aku dgn makanan. ala... nak gak mcm org lain. amek pic dgn makanan sbelom dimakan n jadik najis... kan? haha*

*ni la lagenda tanah air kite. zul. hik3... nak gak pose... :)*

*ni gelang kertas. tandanyer leh kawen. eh... bukan. tandanyer. korang leh join makan buffet.* :)

balik2 upm. ari dah ujan. hmm... terpaksa lah aku mencarik daun pisang... *sambil nyanyi lagu memori daun pisang...* hik3... sekian. :)


No comments:

Post a Comment