Wednesday, May 4

Nyahkan Ape Yang Orang Nak Kata Nyah

haaa... curlaskan tajuk entri kali nih. haha. jangan men2. dlm menunggu exam ahad ni, aku mmg xde benda nak wat. tp aku dah janji dgn wanita syurga ni nak g mines. sbb nak belanje die Subway. tambah lak aku ade kupon. leh beli 1 free 1. hmm. seyesli, subway xlah sedap mana pun. dulu aku makan. xsedap. huhu. ntah ari ni aku makan sedap plak. hehe. beginilah kisah aku ari ni.

semalam, tgh berfb terjumpe huda. borak2... loya buruk sume...pastuh die tanye aku. pasal plan nak g mines. perghhh!!! aku xtau pape pun. sentap! wanita syurga dgn mak die xgtau pape pun kat aku kan? sampai ati. last2 aku pun dimaklumkan la. plan nak berdua2an dgn wanita syurga pun terbatallah. kononnyer la kan. pegla kiteorg dgn sebuah kereta. aku, Dila dgn Fiza gune sebuah keta. Fiza drive. bukan aku. aku fobia keta. haha. Anum, Ika dgn Huda. Ika yg bawak aku rasa. :) lama gak la kiteorg menunggu kat blok. tgh aku berjalan ke tempat parking, terserempakla dgn mamat kelantan nih. die mmg chomel. abg2 surau sgt. tp nape la die salu wat muka suspicious dgn aku. macam la aku wat dosa dgn die. aku xpernah kacau pun hidup die. member aku pernah kacau die. bukan aku okey... aku up-town gurl... opss... aku pun catwalk la seperti lalang kene tiup angin. haissshhh... menunggu wanita syurga kononnyer. last2 die gtau jumpe kat mines je. sbb die tgh dlm bas nak ke upm. coi. janji nak sampai pagi. janji melayu sgt. haha. xsedap feeling katenyer. ntah nape. die pun xgtau nape. aku syak die nih PMS. haha.

kisah di mines.

aku seyesli xtau la Fiza nih jenis yg kaki shopping. WALAUpun window shopping jah! haha. seronok dpt jumpe yg satu pesen dgn kita time shopping. hehe. wanita syurga kurang skit. time makan kat Subway tadi pun die mcm xde mood. xleh cium bau Tepanyaki katenyer. pembawaan budak lah nih? coi. haha. sah die ni datang tuttt... :P mula2 die dtg terus je die wat muncung donald duck die. adeh. camne nak handle wanita syurga nih? grrr... aku pun watla biasa. lama2 die pun okey. leh gelak2. leh nyanyi2 kan??? haha.

*tu die... muncung nyer... haha*

tgh feeling2 jalan g mines, Anum pun dah nak balik. boleh plak pompuan nih menangis??? haiyoo... kene pujuk la plak. terus aku nyanyi lagu Kush2 Hota Hey... kan? haha. motip nak balik pun nanges? mesti banyak wat dosa nih. *ni ayat sape ntah tadi. Ika kot yg kuarkan statement nih. rasa nak klik jer butang LIKE. haha... good ika good.* tinggallah aku, dila, fiza dgn wanita syurga. erk? nape nama die wanita syurga? ceh... :P haha. doa tuh...

pastuh tanpa diduga, kiteorg pun karoke laaa. wow. aku pun mmg terkilan dgr fiza nyanyi lagu korea. *motip terkilan? haha. tergamam lagi sesuai kot.* die leh nyanyi lagu korea.... wow. i give her 2 claps. :P yela... mane ade tulisan yg leh kite baca kat lagu korea tuh. sume tulisan korea. camne aku nak nyanyi kan? tp fiza mmg teror!!! syabas. of kos la yg memulakan edisi karoke tuh ratu segala air mata. lain dan xbukan... mizah. wanita syurga. amboi. pilih lagu bukan main. Kak Jee. mmg sesuai lagu yg cenggini dgn suara die yg halus dan cam nak menangis tuh. haha. seyesli. aku agak terganggu dgn suara mizah. sbb suara die cam nak menangis. i dun no y. y mizah y???? kalo cakap biasa okey je. kalo time nyanyi dgn time present. mesti cam nak menangis. even time die berdebat pun. haiyo. tp xpe. mmg curlas ko nyanyi. i like. seyesli. cuma xleh nak tarik. sbb kau xmampu n xverani mati cam aku. haha. dila nyanyi cam biase je la. lagu fevret die My Heart. setiap kali karoke dgn die mesti nyanyi lagu nih. lagu tema die. haha.

*ni la dila... eh, ni acha laa.... aihhh... camne leh silap nih... hihi*

aku plak? lagu 1st: Kopi Dangdut! mampu? haha. ternyata impak lagu ni xseperti yg aku harapkan. yela. peg dgn dieorg nih kureng skit kalo banding dgn member aku yg lelaki~ kah? haha. perghhh... nak gelek cam inul, xleh sgt. sbb meja dlm bilik tu kaca. kang pecah kang. haha. gerudi inul. haiyooo... gerudi fifi!!! gitew. inul dgn aku kurang sikit je beza die. punggung je yg cam xberapa nak sama. haha.

*waaa... mmg xsama dgn figure punggung aku... :P*

pastuh kiteorg pun balik la ke upm. pas antar mizah ke bus stop. kite jumpe lagi jumaat nih k. ade seminar. yeay! dila, jalan elok2 ke indonesia tu... :P

jeng jeng jeng.... aku, dila dgn fiza.... 3 bidadari syurga ni telah melakukan sesuatu di petang sgt sesuatu ini... setelah ketiadaan wanita syurga. haha. kalo ade pun die, mesti die wat muncung donald duck lagi dgn aku. haha. nak tahu???? ape sesuatu tuh? post yg lain la plak... haha. papai...

7 comments:

  1. wanita syurga? insyaAllah.. :)

    ReplyDelete
  2. hehhehe syok nya berkaroke yee

    ReplyDelete
  3. mizah: amin ya rabbi. :)

    ika: korang ade exam kan? hehe. kalo x, leh la melolong sekali dgn kiteorg... haha. :P gudluck tok besok. chaiyok2...

    ReplyDelete
  4. TAK ADILL korang pi karoke... *hentak kaki sampai retak simen

    ReplyDelete
  5. first time baca edisi mat lentik.wahhh..vogue gituwwwww//

    ReplyDelete
  6. oit freakingshark~ nama... wat kan aku fobia nk g laut je. haha. mestila uol.. :P teruskan bacaan. n sila komen. tok penambahbaikan... wah... :)

    ReplyDelete
  7. pelangi petang~ nape pelangi tu mesti time petang? pagi xleh? malam? erk... haha. xadil? aih... jom g karoke... aku bile2 boleh... :P jap, aku minum air asam jawa jap. bagi vokal mantopp!!! gtew.

    ReplyDelete