Saturday, May 7

Malam Merendek

dats all i have to say. merendek. *sebutan kene tepat yer. sape xtau ayat nih... memang suci ala2 wanita lindungan kaabah gtew. kan?* zip mulut ko fifi. ko bukan ustazah nur ba'yah mahupun mashitah ibrahim nak wat statement cenggitu. ko hanyalah kekupu malam. waaahhh... statement verani mati. haha. begitulah mukadimah tok post kali nih. xde kene mengena kan? jap. camni citer sebenarnya. pada suatu malam yg panas... *sambil wat ala2 usop welcha*

*sampai ati wat awok camni*

omaigod! lambat lagi. ni lah aku. salu lambat. sori guys. susuk nak keluar. biaselah. kalo nak kuar malam, susuk berlian kene pakai. kan? disebabkan tema nyer hot n sexy~ aku pun pakai lah short pant plus dgn mafla. konon2 nak berhijab lite2... gichuu. namun apekan daya... yg kuar sekali pun freyda? aween? gjoy? matop? plus merul. hmm... xyah citer lah kan? terkeluar segala sisi gelap ku~ haha. kiteorg plan kuar pun sbb nak farewell dgn aween dgn frey yg bakal meninggalkan upm. sbb dah grade dis year. but i hope we will see da gurls again. n again... n again. for aween, i wish u... have a blast of life! by having a family~ haha. ingat tuh. setahun jer pas grade. aku bagi peluang tok ko kawen. tok frey plak... make a wise choice! by not making silly mistake in love~ hehe. biasela. jgn ikot kata hati gilak k. pilih yg bagus. :) *sori uol. kuar skit srwak nyer*

enuf with da so called advice... sambung dgn citer aku. lepas bertolak dlm jam 9 gituh, jalan punyer jalan... sesat kat S.Alam. hinanyer rasa. kan? haha. nasib baik la yg drive tu sarawakian. so, xleh nak laha die~ kalo awen dgn gjoy~ hmm... awas la kamooo!!! ahaksss... dipendekkan citer, kiteorg jumpe kat dataran s.alam sempat gak la aku snap pic aku berlatarbelakangkan masjid~ yelah kan? xkan nak belakang tokong plak kan? then, kiteorg pun berambus ke uptown! makan~ wow... tempat makan yg class... sbb abg die very da cando kan? rasa2 abg tu sabahan. sbb slang die very da cheap one. tiru2 semenanjung kan? nampak sgt. haha. boleh plak aku termanja plak dgn die. hik3. die pun xkesah. layan jer. haha. credit kat gjoy sbb belanja aku makan. thanx gjoy. lap u!!!

*dr kiri: princess zulumalu, princess hadosesangat, ratu hakuyangmampu, princess gulakapas, princess kepalasenget. haha*

then berjalan2 lah kiteorg... mencari toilet. tp xjumpe. sedey. nasib baik pundi kencing leh tahan. tanpa aku sedari.... ada sorang salesgirl dr jauh memandang aku dgn excitednyer... mula2 xcam... lepas tuh! haaa... hambek! my old-classmate dulu. ingatkan blog i dah feymes sampai kat s.alam. gichuuu! haha. ekot! i miss u. ok. part ni kene bahasa srwak k. *lamak sik nemu. tup tup dah ada kat sitok. apakah? haha. nak ngambek laki lepeh kah? bait2... ada yg aku dah cop dolok. haha.* wah... siap bagi warning~ pilih lelaki yg bagus kat semenanjung ni... *walhal* ahakss... *ekot, diam2 jak haaa... haha* :P

goshh... rupa2nya ada sorg semenanjungian nih xpernah jejak kaki kat iCity!! haiyoo... aween. tasik kat upm tu luas yer. sila lah terjun wat terjunan bebas kat sana ye. haha. sibok amek pic. cam foreigner plak. mentang2 la aku asal britain. kan? haha. terjumpe plak dgn erra fazira! haiyo. saje je. mentang2 la tau i nak g icity~ terus prof razak mohaiden ajak era g sana kan? nak tgok i... motip ko? haha. *mode: perasan fasha sandha jap* tp kan... erra mmg cantik. beza die dgn i~ sikit je. die lebih skit je uol. haaa... jgn xtau yer keji. korang ni kan. die tgh wat shooting citer Ngorat. lakonan die dgn aaron aziz. tp jantan tu xde. kalo ade. pitam lah aku kan??? haaa... terus teringat pic nih....

*mampooo????*

begitulah alkisahnyer. camne aku ade pic nih? haiyooo... lampi! skandalous sgt k keyword die. haha. then kiteorg lepak bershisya kat kedai melayu~ abg shisya tu very da jambu ala2 PLU kan? wat da heck... not my taste! i suke yg abg2 surau je. waaahh... statement i sekali lagi menggoncang blok hostel i. kan? haha. then verangan nak karoke. hmm... angan2 tinggal taik je uol. peg ke bintang gemerlapan dah sekian epik citernyer. haiyo. mane la ade karoke bukak kol 4 gitu kan? hmm... nasib2. pastuh kiteorg decide ke dataran S.alam. menghadap padang rumput tuh... wahhh... sampai je. tgok sekumpulan mat motor. xlayak kot nak panggil mat rempit~ cam xcukup ganas ponnn... coi jer. bunyi motor je lebih~ aku perasan beberapa benda yg pelik~ sekumpulan orang-orangan bermain frisbe. korang tau x? yg dlm citer omputeh tu... yg die baling benda cam CD tu... pastuh benda kaki empat kejar n gigit. bukan babi uol. salah. teka lagi.. ju-on??? salah. yg tuh mengengsot... haiyoo... anjeng la sundel... haaa... anjeng~ tp dieorg men ramai2. bukan i nak kata dieorg tu anjeng~ sbb xde yg rupe chihuahua ke... hape ke kan? cuma pelik sbb men benda tu pepagi buta.

tgh2 lepak~ dr citer antuuu... tukar jadik citer maharaja lawak... tup tup jadik citer sedey~ last sekali... citer bola. citer antuu... aku leh join sbb aku byak dgr kan... aku ni agak penakut gak la ekceli. maklumlah kan. haha. tp kan mmg kalo bab antuu ni~ aku excited. ntah nape. huhu. pastuh citer pasal maharaja lawak. seyesli bagi aku nabil sgt kreatif. cume persembahan die xberapa nak lawak dibandingkan dgn team lain. tu pendapat aku. aku suke kalo team balas wat citer pasal hantu mak cik karipap. seyes lawak! haha. ce korang tgok kat youtube. pemalas la korang nih. dr korang hadap AF yg ntah pape tuh~ xjadik ape lah bintang af skg~ last2 jadi taik oleh ASTRO. ape ke hey nyer... kan? bek layan Maharaja Lawak... gelak2 pun gelak. haha.

nak dijadikan citer. kiteorg dgr azan 2 kali... pelik kan? mula2 520am. cam pelik lah kan... aik... gigih plak semenanjung ni nak kejar masa solat dgn srwak kan? haha. pastuh azan lagi dlm around 545 gitu. aku dah fikir macam2 dah. petanda buruk la... ape lah... cam final destination plak kan? seram doe. huhu. pastuh kiteorg pun balik la upm~ balik xsampai 45 minit!!! nak peg amek masa 2 jam lebih... ape kes? haha. sengal. balik upm, dgr plak org bagi ceramah kat surau. aik... pelik nih... jarang gak la org bagi ceramah time2 camni... berdebar2 jantung ku~ *sambil nyanyi: berdebar jantungku bila ku sebut namamu ah ah.... pabila dirimu jauh dariku ah ah.... waaa.... amelina... xmampuuu* balik2 terus bersiap. 2rakaat pastuh terlentang. terbungkang. tertido. segala ter~ kan? haha. pastuh tido dlm masa yg singkat. sbb nak jumpe Tuhan lagi tghari beramai2 kat masjid. kan? huhu. appointment kene peg uol... kalo x nanti~ dpt surat amaran... :) hehe. tp seyesli hati rasa sgt lapang sbb tanggungjawab dah setel. cam beban dah lepas. sekadar nak kongsi. *sambil lilit tudung ala2 yuna* :)

wassalam.

2 comments:

  1. hahahah....okehh..aku bace entry nih pade pukul 3.16am sambil glak2..gilekah aku??hahaha... btw, fasha sandha tu kembar i..watch out!!

    ReplyDelete
  2. mestila... bace blog tok gelak2... bukan tok nanges2 k~ :P hik3.. adoiii... fasha jah pun. i nak camelia jerk... leh? haha

    ReplyDelete