Monday, May 9

Sempena Hari Paling Istimewa

dontchaaa... haaa... ni lagu Pussycatdolls tau... antara lagu fevret mak aku... haiyoo... very da nicole kan my mom? haha... arini ari ibu... so, aku nak wish my mum. hepi mother's day... jap. nak wat ucapan dlm bahasa melayu srwak. baru la feeling... "mak, selamat ari ibu. anakmu yg hot lagi supa dupa licious dan boros di perantauan sentiasa mendoakan kitak sihat selalu di samping dgn bapak yg disayangi. mun bapak bising, tutup jak telinga ktk k. hehe. u r da best mom ever! sik mok ada mak no.2 pas kitak. huhu. miss u so much. tunggu jak aku balit 23hb tok k. hehe."

*mesti mak aku feeling2 nicole yg kat tgh2 tu kan? haiyooo... walhal tu anak die... opss* haha

aisshhh... ade one time aku rasa sgt camne aku syg kat mak aku. pernah kol die malam2 buta sambil nanges2... sbb mak kawan aku baru je meninggal malam tu. terus teringat kat mak kat kuching... biasela kan. anak manja nih. forget adegan nanges menanges nih... aku dah puas nanges time teringat kat pengorbanan beliau. apa yg die pernah wat tok besarkan kiteorg. seyesli. sedey sgt. hmmm... xnakla share citer tu. nanti basah lak laptop i. :(

dlm idup aku ni.... dua kali aku wat mak aku menanges dgn mulut aku nih. biasela kan... mulut aku. hmmm. tp rasa berdosa yg amat pastuh. xsengaja uol. tp paham2 je la... mak aku ni primadona uol. adoiii... die ni sederet dgn wan maimunah, fauziah nawi... ishh... kalo jumpe nih... mesti kamceng giler la. aku salu fikir camni. sebab aku pengarah teater kolej, salu teringin nak bawak mak bapak aku join sekali. mak aku pelakon, bapak aku plak wat props. haaa... anak die plak pengarah. waaa... mesti meletop nyer lahhh...

lepas mak aku dapat cancer idong tahun lepas, betul2 pas aku wat keputusan tukar kos... seyes down. yela. cancer kot. walaupun jarang dgr. cancer idong lak tu. xpernah dibuat org. tp aku redha. nasib baik, dah okey dah pastuh. dulu my mom ni sekali tgok cam zizie ezzete uol... 2 kali tgok, shanie la plak. adehhh... sekarang pas je baik dr sakit terus pakai kebaya time raya. haaa... jgn xtau. die dah slim dah skg. kalah anak die. *sambil teringat line die: cantik x mak?* terus pitam time pagi raya. haha. my mum jenis yg sporting. kalo korang ade masa, dtg rumah. jumpe dgn die. sembang2. die ni mesra alam. sgt k. hehe. tp kene tepat waktunyer. jgn time petang 2-5 gitu. tu time die bersemayam di singgahsana depan tv. lain2 masa, mo man tai. no problemo. hik3...

sempena ari yg paling istimewa nih~ post ni didedikasikan khas wat mak yg tersayang~ Datin Paduka Seri Va Va Voom Julia... dgn ucapan.... jgn lupe masukkan duit k anakmu di perantauan. haha. :P 

2 comments:

  1. ok..pesanan terakhir tuh mmg nk mkn kaki kan....haaaa

    ReplyDelete
  2. tu namanye kipas sambil2 puji~ haha... :P

    ReplyDelete