Tuesday, May 3

Citer Time Sekolah Menengah

wow. sbb ade yg request. so aku pun post la. kredit kat margaret kalo citer kali nih menarik. haha. :)

xde pe sgt la nak citer pasal sekolah menengah ni. citer pasal time ni, aku bukanlah cheerleader ke... pengawas ke... sains geek, computer nerd ke... mmg bukan. aku adalah antara insan2 hot time tu je. haha. hot sgt! hot yg coi. camne tu? hot yg aku sendiri je yg rasa hot. tu la namanye hot yg coi. gtew. banyak pengalaman manis aku kat sekolah. sbb aku salu dpt no 1 dalam kelas. sekali je aku dpt no 2 tu pun masa pertengahan penggal form 1. hebat x? *motip riak di situ?* wat to do... ramai pompuan nak kat i masa tu. i kate. no lesbo plz. haha. boleh? i plak masa tu kawan dgn wanita2 cantik je. ema, esah, rosni dan lain2. *perlu ke aku sebut nama 1 kelas? xkan?* sbb kiteorg ni hot, xde org pun nak ajak kiteorg g prom nite. sedey la kiteorg. menanges sebulan2. sampai kurung diri dalam bilik. malu nak kuar. ye la... cam mane org x ajak... mmg prom nite xwat kat sekolah kiteorg. hellooo... gile ape?

time rehat, disebabkan i mahu kelihatan sentiasa ramping, menggiurkan ramai mata yg memandang, i akan salu makan roti hotdog. *xde double meaning eh. mmg roti hotdog.* time ni masih virgin k. sampaikan i mendapat gelaran lady virginia oleh member2 i... mak cik kafe n mak cik cleaner. kan? haha. *walhal xde duit uol. mak aku just bagi rm1 je tok makan. air masak bawak dr rumah. kalo mengenangkan duit belanje sekolah, mmg aku marah. darah menyirap. just imagine. adik aku sekolah rendah darjah 1 camtu, dapat rm1. time aku dulu dapat 20 sen je. tu pun aku makan keropok je. time mewah skit dapat 50 sen. sekolah menengah up skit jadik seringgit. adik aku time skg ni darjah 5. konfirm mak aku bagi rm2. tu belom sekolah menengah lagi tu. geram geram. adeehhh... form 4 jer duit aku naik jadik rm2. tu pun sbb ade kelas petang. ish3... sob3... rasa nak nanges lak. tp aku leh maintainkan kehebatan aku dlm pelajaran. *sambil wat lambaian ratu*

ape lagi nak citer nih? skandal? giler ko! aku dulu very da conservative. dgr je seks... terus tutup telinga. dgr je benda lucah terus nak terjun bangunan sekolah. sampai mcm tu sekali tau. ni kan plak nak wat skandal. ade sekali tu, budak laki mintak aku meloi die. giler ape? aku pun cakap astaga. ingat Tuhan! *ceh, tu ayat dulu. kalo skg ni. mesti aku jawab. bukak. aku nak tgok. kalo besar, aku layan. kalo kecik, g berambussss. haha. sori. ade 18sx plak post ni*

people change as time change. betul la kata2 tu. org lain berubah. kite pun berubah. tp perubahan yg lebih baik yg kita perlukan. bukan nye dr jahil, xtau... kepada lagi jahil... wat2 xtahu... tp lagi tahu. lagi faham. itu yg kite nak dapat dalam hidup. wow. very da ustazah nyer statement. *sambil libas tudung*

pasal cikgu plak. nak umpat cikgu yg mana dulu nih? haha. cikgu N yg ajar matematik. benda yg paling diingati pasal cikgu ni adalah sebutan nombor 2 die... kite kan biasa dgr dua. dia akan sebut... du.ek. haha. kiteorg yg 1st dgr mmg la rasa geli hati. haha. pastuh cikgu Z. our english teacher. she is very small n cute. yg paling diingati adalah suara die. cam shizuka pun ade. doraemon pun ade. kalo 1st time dgr mmg korang rasa nak ketawa sambil menangis. lucu. pas dah salu dgr. dah okey dah. mcm2 la cikgu aku dulu. ade yg kelaka. serius. perangai cam sial. banyak lagi la... tp dieorg ni cikgu. tugas dieorg berat. kite sebagai pelajar kene hormat kat dieorg ni. sbb dieorglah yg akan didik kita jadik insan berguna. dieorg pun insan biasa. dieorg pun mak ayah kat umah. mak ayah gak kat sekolah. :) our 2nd parents. dats y we shud respect them as our parents.

aku mmg akan kenang memori time aku remaja dulu sampai la bile2. masih ingat lagi muka2 member aku dulu. banyak yg dah kawen. ade anak. dem! subur la korang! menunjuk. xpe. tunggu la nasib korang nanti. haha. cikgu2, selamat berjaya di dunia dan akhirat. berbahagialah kita dgn amalan kita. di samping dgn org yg kita syg. amin.

2 comments:

  1. gtewwww...skarang bukan remaje la fifi??hahah...i stil remaje... *lambaian miss world

    ReplyDelete
  2. dah 6 tahun tinggalkan zaman sekolah... huhu... skg dah berusia. belia k... gtew

    ReplyDelete