Monday, May 2

Royal Evening

curlas x tajuk post kali ni? haa... jgn xtau. ari ni mmg syok. pagi2 g makan kat luar. kalo ikot plan nak ke KFC. leh plak pas sampai KFC xbukak lagi? coi. sungguh coi. xpe. member bawak peg makan ke gerai makan tepi tasik serdang. ingatkan leh bedal mee bandung. last2, xbukak gak gerai tu. makan je la kat gerai yg ade kat sebelah. hmm... sedap gak lah sambal nasi lemak die. citerlah dgn member2 pasal thesis. seram tambah excited plak aku dgr citer die. yelah seram sbb dgr kesah ada thesis budak xsiap. kene reject. last2, xleh konvo. kene extend. risau gak. excitednye sbb mesti bangga kalo ade thesis sendiri kan? pastuh tayang kat library. haa... aku nak print/jilid pastuh letak dlm frame. gantung kat dinding. bagi senyap skit kat sedara mara. gambar konvo aku nanti mesti wat kat studio glamer2 je. make up nanti mesti tip top! baru la sedara mara aku senyap. dok umah 2-3 hari. xngumpat pasal aku kan? haha. ok. back to basic. gege.

petang ni tibe2 rajin plak nak bukak yahoo. then nampak artikel pasal royal wedding. grr... cantik sgt gaun tu... mcm nak pakai je g kuliah. kan? mizah, tolong angkatkan eh. nanti kotor lak sbb dress tu labuh. pastuh feeling2 tyra bank kan... haha. nanges la member aku kat blok. sorg jatuh dr ampaian. sorg lagi jatuh terduduk. haha.

dlm pada masa yg sama. aku update skit blog aku ni. bagi kaler skit. keceriaan gtew. bukan aku xnak wat dari dulu, cuma fizow ni ha... lembap skit. nanti aku tensiones plak wat keje update blog. tambah lagi gune musang api. memang sial. lembap cam siput. geram. nasib baik dah install google chrome. bukan ape uol. aritu aku install tp xjadik. buang balik. install balik. tetap xjadik. ntah nape semalam jadik plak kan? huhu. fizow ni plak kecik je uol. paham2 je la. badan die kecik. sume benda kecik. baru je bersama awal sem ni. biasela. dah lama seorg. ingin gak berdua. xgitew? haha.... ekcus me. fizow tu bukan kapel aku. coi. fizow tu lappy aku!! grrr...

bosan dok menghadap si fizow ni. ingin plak nak mengunyah atau mengulum sumting... *gitew. mengulum kekdahnyer* haha. so aku pun g la kafe. beli benda manis. cloud 9. hmmm.... sedap. nak dijadikan citer. ada pompuan ni senyum2 tgok aku. pelik tol. motip ko pompuan? aku xmelesbo k. haha. kalo jantan xpe gak lah kan? *erk? matila statement camtuh* haha. mesti pompuan ni gelak tgok aku berjalan kan... wat to do. dah aku mmg jalan catwalk. nak ubah jadik jalan mengengkang kang...org kata aku wat dosa kelamin plak nanti. fitnah lagi kuar. kan? xgitew? yg penting aku berjalan bukan mengengsot. haha.

on9... men game... sambil wat blog... sambil mengunyah... memang syurga sgt bagi aku. mcm xde benda lagi nak wat kat dunia ni. walhal aku ade lagi satu paper lak tu 8hb nanti. haiyooo... walau bagaimana pun... petang ni sgt best ala2 royalti gitew. sbb aku leh wat ape yg aku suka. tanpa perlu fikir ape yg serius. memeningkan kepala. tu je. hehe. salam sume. :)

4 comments:

  1. aku tukang angkat gown? ehem. angkat sendiri.. tak pun letak roda.. ;p

    ReplyDelete
  2. ko ingat aku ni usop welcha? abg ko tu baru la kene jadik usop welcha. haha... muke mirip. :P

    ReplyDelete
  3. fifi...suster ngesot sgt kalau ko jalan mengesot..haha

    ReplyDelete
  4. haha... tu la pasal. xpasal2 jadik citer seram kan blog aku ni... haha

    ReplyDelete