Monday, May 16

Kenapa Remy?

oh tidak! dem. im so piss off. nape aku baru tgok video comolot tuh rinih? haiyo. berkurun sgt aku kan? hmm... bg korang yg xtau citer comolot nih... *korang pun outdated gak la nih. welcome to da club..* comolot nih video pendek pasal sorg laki ada kapel pompuan at da same time ade kapel laki. kirenye ala2 bisex la nih. depan belakang leh pakai. adeh... yg menjadi tanda tanya aku. nape remy? bukan sbb nape aku pertikaikan die. tp nape remy dgn laki lain? bukan nye aku? sapela director tuh. leh x amek aku. sbb scene kat tempat mandi tuh xberapa nak menjadik la. haha. amatur! :P

*ade ke org berkasih syg pegang tgn gtew. sah remy str8 k... oh remy bangla ku* haha

ish3... badan remy pun nampak sedap sgt kene peluk. nape mcm putih je die tuh? walhal gelap semacam bangla... mungkin sbb setting lampu? sbb badan die mmg putih? tu kene tanye dgn remy. die ni pandai berlakon. aku suke. tambah2 lagi time die berlakon citer nur kasih. sape ntah heroin tuh... hmm... fifi zaqyah? eh... tiz zaqyah. sori uol. ter-interframe plak. sem ni aku banyak jumpe artis kat fakulti aku. sbb geng2 aku amek subjek perhubungan awam. banyak jugakla ikon ternama. mcm remy sygku ishak, tiz fifi zaqyah, maya karin *kembar i*, liyana jasmay pun hade... dan ramai lagi. xlupe gak kat 2 bintang harimau muda. dah feymes dah pemain bola sepak tanah air kita. terbaik dr ladang. kan? hensem2 plak tuh. yg dtg kat upm xberapa nak hensem. so-so je. :P

kembali ke pangkal jalan (KKPJ), comolot ni nape leh terlepas by da kementerian? xpatuhi etika la. bagi aku. it is stated clearly... kalo nak wat citer pasal homo ke, pelacur ke, mak nyah ke... citer tu kenelah berakhir dgn memberi kesedaran&keinsafan. berbeza sgt dgn citer comolot nih. dah la time remy nak kawen, BF die dtg bawak larik. sah2 tunggang terbalik. xlogik satu hal. meh sini. dgr pendapat aku.

*xcantik pun kan? motip ko nok?*


*kalo ye pun u nak men sesama spesies nih... men la dgn fifi... rela gak jadik madu dgn die...kan?* haha

sah2 la kan remy i tu top. walaupun die nak main dgn jantan, die mesti akan lead da show atas ranjang kan? betul? dlm scene bilik air pun, kapel remy tuh feeling2 pompuan dgn gesture cenggitu. so, sah2 la bottom kan? then nape plak yg bottom nih nak lead yg top tu blah dr kawen??? xpatut xpatut. sbb xlogik. haha...


moral of da story, ape2 pun citer yg kononnya berniat nak bagi kesedaran kat org ramai... mesej yg nak disampaikan tuh sila jangan silap. sbb kajian menunjukkan pengaruh tv masih kuat mempengaruhi penonton. apetah lagi kalo pengaruh youtube. siap leh donload lagi. tgok berulang2. sila jgn wat rasionalisasi. as benda haram still haram. kan? cuma dosa kita tanggung sendiri jek. ade sorg budak UIA gtau aku baru2 nih... perasaan sesama jantina nih cuma nafsu. perasaan lelaki dgn pompuan, tu baru cinta. tu kata die lah kan. bukan kata aku. sbb aku pun masih konfuse lagi. sape sebenarnye kembar aku? maya karin ke erra fazira? hmm... hahaha...

arini aku rindu kat sorg budak. budak lelaki. yg aku rasakan leh gantikan tempat abg air. haha. cuma aku xberkenan dgn gigi die. badan die gak. hmmm... adoi. memilih kan aku? haha. terngiang2 kat kepala aku... mak aku nak cucu. *pitam.*

*ko exercise ke ko makan steroid nih? meh aku check. eh, tersalah check plak dah... haha :P*

No comments:

Post a Comment