Wednesday, May 11

No Ordinary Family

hmmm... xde benda nak wat... tido dr maghrib sampai la pagi kan? pastuh wat la qada... since aku kan ratu qada kan? seyesli... badan aku mintak cuti lama. letih2... im just wondering... badan aku ni perlukan berapa jam tok tido? since aku pernah baca... budak2 perlukan 12 jam tok tido... pastuh jadik 8 jam... adult perlukan 5-6 jam tok tido. but then, badan aku ni plak... cam perlukan 12 jam je? adakah aku masih budak2? grrr...

stop bla bla about sleep... :) yeah... arini keje nyer cuma on9... n tgok citer. "no ordinary family* tgok je 1st episod dah wat aku bosan. better aku layan komik. seyesli. aku fikir logik. adakah patut dpt super power lepas kemalangan kapal terbang then mandi kat satu sungai???? adoi... kalo camtu... meh sungai tu... aku pun nak gak... kan? kalo boleh nak kuasa teleport... leh balik srwak any time... haha.

cisss... citer tu mmg la xsesuai.... adoi... kalo logik skit... ok gak kan... citer tuh aku rasa ekoran dr hot nyer citer hero... citer hero tu lain la... mmg best. aku opkos la watak claire bennet kan? haha... but then... logik gak. dr genetik evolution.

tp kan. setahu aku. org yg ada kuasa ajaib nih... ahli sufi, alim ulama... ade tu org kata karamah... mcm rasul ade mukjizat... org lain yg bukan rasul, ada gak keistimewaan tp bukan dipanggil mukjizat la kan... cube korang baca n cari. korang share. malas mau carik. haha.

cuaca kat semenanjung nih... amatlah super duper panas... aiyooo... seyesli... aku kene minum banyak air... tok kekalkan kesihatan wajah. gitu... korang jgn lupe amek sembahyang 5 kali sehari... bagi badan segar skit... seyesli. cube tau. hmm... kalo korang ade idea nak wat ape time cuti nih... cube share... :) nak gak tahu kan? okey... tu saje... :) hik3...

2 comments:

  1. tu la.. baru tgk 1st episode da komen macam2. coi la ko ni.. ce tgk smpi habis baru komen. haha.. ekceli bnda tu kajian saintis yg dirahsiakan. bagi mengelakkan kajian tu diketahui org lain, lebihan kajian tu dibuang ke laut. tkena la dkt famili yg takberapa nak comel tu.. super brain tu comel kan kan kan? ;p

    ReplyDelete
  2. adoi... kajian saintis lah nih? ikan2 kat situ xplak ade yg jadik manusia... kan? haha... :P

    ReplyDelete