Friday, May 20

Berakhirlah Sebuah Kegilaan

ni post kedua tok ari nih. nak citer lah pasal sebuah program realiti fevret geng2 aku... bukan da biggest loser. bukan akademi fantasia. bukan. xlain dan xbukan bukan... ANTM. american next top model. skg nih dah cycle 16 dah. wow. post kali ni bukan nyer nak gtau korang sejarah ANTM nih. tp nak share/nilai kembali finale cycle yg baru nih. sbb tu la aku kata. kegilaan ANTM nih dah pun berakhir dgn kekalahan zul. haha. :P *sori zul*

meh aku letak skit gambar. bagi terang skit mata korang tuh.

*nilah pompuan yg rasa dirinyer model dr amerika. santek ke ko?*

pompuan timur lagi cantek k. gtew. kite ada fifi karin. dato' siti fifiliza. xlupe gak kite ade fifi iking. haaa... jgn xtau. yela2... zul sameon pun ade gak... ko pun nak gak? merul sarawak pun ade. hmm... danial zaqyah pun nak gak ke? haha. *gurau jek. jgn sentap plak.* hik3.

ok. finale nih ade 2 peserta yg berentap. kita ada molly.

*tu die... nasib badan lawa. xde jerawat kat badan. :P*

pastuh kite ade britani.

*cantik tp pada masa yg sama menakutkan*

normanya time finale. ade sesi covergirl & fashion show... dlm sesi covergirl tuh ade amek video yg memperkenalkan produk covergirl. skg nih dah cycle ke 16. so kire2 ade 16 produk covergirl. sume nyer elok2 belaka tok pengguna fomfuan2... kan? xde yg buruk2... adoi. propa jah. tp kalo nak dibandingkan pic nih... aku lebih suke pic molly. sbb nampak sgt lovely n colourful kalo brit plak... warnanyer agak gelap. huk3. tp dua2 cantik. 

okey. part runway plak. molly.

*gtew zul... terbaik dr ladang. hik3... *

*cantik. bravo.*

part britani plak.

*suka rambut nih. nak g kelas camnih leh x?*

*cantek gak. tp aku xsuke oufit nih. cam semacam jek.*

ok. dah habis sume cabaran tu. terpulang kat aku tok menilai. *we have made a decision.~ tyra banks*

*neves nyer mak... nok, uol mesti menang...xla... uol yg menang.*

keputusannyer... jeng3...

 *aku yg menang. hua hua hua... *

pada pendapat aku. mmg wajar pun brit menang. sbb antm kan tgh carik model yg hi-fashion. so, brit is already emmiting da hi-fashion sense to the world of fashion. gtew. namun, cuma aku menyampah dgn pompuan nih. sbb die nih asyik nak menanges je keje nyer. pompuan nih mmg murah dgn air mata. 

tp cycle nih aku perasan 1 benda. calon2 model nih. banyak yg suka menyumpah. sh*t la... fu*k la... sume benda lah... helo. ni kan tontonan umum plus world coverage. so... mind your tounge plz... *meh sini... nak cili jap* yg ratu mencarut nyer. Molly. suke sgt la nak mencarut. adoi... bagi negro kang... baru ko tau. haha. 

skg ni aku dgr dr paparazi. ade dah antm cycle 17. sume peserta die... bekas2 bukan juara. haha... all stars gtew. mcm citer survivor la plak kan? tp xsabar nak tgok dieorg nih beraksi. adakah kegilaan ini akan kembali mengganas? kita tunggu dan lihat. :P t ade pape. aku update. okey. sekian. wassalam.







No comments:

Post a Comment