Monday, May 9

geng budak nerd wat hal lagi

adoi... asyek2 kuar je kan? hehe... thanx for da fun! sabtu lepas g karoke walhal ahad ade test. dem. cam hampeh. terpaksa gak... sbb mak hayam gigih dtg dr shah alam... kalo xkuar... kate kekwat la... pentingkan jantan dr member la... dan banyak lagi.... haha... pape pun... sampai kat dlm bilik... tgh nyanyi... aku menari... *walaupun xmenang MAKUM dua kali cam merul...* tp tetap xmenghalang aku all out petang yg berbahagia tuh!!! haha. seyesli. busuk kot badan aku pastuh. sbb berpeluh. terloncat2lah... terjerit2lah... aku bukan lah org yg ade suara yg sedap. walaupun aku sering menafikannya. kan? haha... tp aku suke jerit2 time karoke. seyes. puas!! xcaya? silakan mencuba. :)

pastuh g men boling plak. aku xleh main. sbb xde duit. nasib baik matop bagi men die nyer part. *cam pelik je ayat nih... haha* freyda... thanx sbb menggalakkan aku men. hehe. wow.... freyda menang! tahniah. merul, kalah. time die konfiden menang, siap announce satu malaya... "sape kalah, bayar"... dah die kalah. senyap je. kan? haha. korang suke nak salahkan bola tu kan... sian bola. tp boling mines mmg suck skit kalo pasal bola. aku salu pakai yg no.10 kalo lebih dr tu... sakit tgn. susah nak carik makan kalo tgn sakit. xgitew? haha... *double meaning lagi... haha* 1st percubaan aku... STRIKE k... xsia2 amek ko kurikulum boling. teringat dgn fasilitator botak... haha. die la yg banyak ajar camne nak baling bola. huhu... mane la die skg. harap die sihat sentiasa. dan kekal botak. haha. die wakil terengganu kalo xsilap. :) then balik kolej... makan kat kafe. hepi sbb geng budak nerd belanje!!! thanx korang. mee bandung sedap! :) lain kali belanje la lagi k. haha.

wat abg yg jual air tu... cuti2 ni jaga diri. jgn keja kuat sgt. nanti sakit. sem depan plz keja lagi kat kafe tu. ishhh... nak sgt mintak nu phone abg tuhhh... grrrr... haha... :P *plzz... jgn berebut k* abg yg cuci pinggan ade lagi... sesuai sgt dgn korang. :P nape sesuai??? sbb mirip camni uol...


*perghhh... pakai tuala tu haa.... hot siot... teringat dgn bau sekaum die dlm KTM.... harum sundel petang*



*muka  abg air i camni... ala2 asraf sinclair campur dgn.....*



*campur dgn asraf muslim.... wahhh... seyes. seiras k.*

adoi... adekah sbb aku dah angau dah kat die? ke sbb desperate xde duit sampaikan sanggup goda die? :P tp yg penting... xde kene mengena dgn asraf s**d yer... haha... i lap u... abg air... *pengakuan xberapa nak berani mati nih... * :P

2 comments:

  1. kah3...laha tol kau kan...ni entry bukan sal nerd team..nih sal abg jual air..coiii

    ReplyDelete
  2. aah laa... sori. adoi... camne leh terjebak dgn dunia abg air nih??? haha... :P

    ReplyDelete