Tuesday, May 10

Plan Cuti 1

waaa... lepas je habis exam ari ahad... *which is sume budak dah balik rumah... aku masih terperap kat upm... aishhh...* esok je ade program dr.zul. SIFE... *give me an S... give me an I... bla bla bla...* <versi aku> hanya mizah dgn ravin je yg tahu... who da hell is ravin? he is my roomate for one nite stand. haha. pekak2 badak budaknyer. hehe. sori ravin. just joking. he is an chindian. thus making him a malay. Ironically God's creation. hehe. he is a funny guy. leh wat loyar buruk laaa... layan jaaa... not just talk about him... i would like to broad ur mind by sharing dis so called SIFE program. adoiii... seyesli. cam aku masuk AISEC dulu. best memang best. wow memang wow. tp SIFE ni lagi gempak dr AISEC sbb ada mizah! hehe.... grrr...

SIFE is a place where student get da opportunity to help others in need by having a business in mind. haaaa... cenggitu la. bestla. ape yg penting, kite dpt tolong hidup org yg susah. cam aku. kan? jap... nak share satu citer. xtau nak kata sedih ke... nak kata comel ke... but then, have a go through... >>>>>>

around jam 745 am, bertenggekla aku sorg2 kat depan fakulti ekonomi... tunggu budak KL ni mampir ke UPM kan? grrr... terlihatlah sorg abg nih... *mesti korang ingat aku taste kat abg tu kan? coi...* ada budak ikot die sekali. ape yg menarik perhatian aku... abg tu tgh sapu sampah... budak tu plak seret penyapu dgn penyodok... aku agak budak 2 umor lebih kurang 3-4 tahun gak la. pakai sweater kaler biru. comel je dr jauh. pastuh abg tu peg jauh skit. sbb nak sapu tempat lain lak kan? tp xla jauh. budak ni selamber je. dgn tgn yg comel tu. die angkat sampah then buang ke tong sampah. terserlah kegigihan die tatkala itu. *dlm hati dah menyumpah... sape la yg buang sampah kat situ... xmalu nyer dak universiti...* tu je. tersentuh naluri kewanitaan eh... keibuan aku... sob3... rasa nak bawak budak tu makan KFC je. tp mengenangkan aku sgtlah kaya skg nih... jadik aku tinggalkan je niat suci murni aku tuuu...

adoi... dtgla mizah n akak die. eh... mak die. cam akak dgn adik je... hehe. terjumpela mak ayah mizah secara xberapa nak rasmi nyer. hmmm... xajak g rumah tok raya pun... kecik ati... haha... *motip?* bla bla bla... dlm seminar tu kiteorg dipecahkan ke berapa group... adoi... aku harap la org yg kita dpt tu sekepala. secantik. sebijak aku. erk? last2 dapat yg paling hodoh... perangai cam bodoh... perasan lebih bagus dr kite. hello... ko tu kalo nak dibandingkan kehenseman... jauh fb dr nota kuliah... jauh AF *eh, org xlayan AF dah... hmmm, gune MENTOR je la* haaa... jauh MENTOR dr IMAM MUDA. coi sgt. perangai die very da hanjeng uol. kalo muka die comel skit. mungkin leh maafkan die. kan? ni... nanhado sgt2!!! petuihhh...

kiteorg kene presentkan satu projek. in english uol... time present~ bla bla bla... berdebu2 London aku kuar. hambek ko. nak sgt kan? tgh present... nak sebut "org buta" pun kene ade slang... haiyoo... very da verangan kan aku? haha. walaupun idea dikatakan bagus cuma poor in planning. but then, da most best part is... i get some praises by dr.zul. mizah, mampu? haha... *sambil gelak2 shinchan* bukan ape uol. aritu dr.zul mempersoalkan speaking skill aku. "bahasa melayu bagus... tp english xsure lagi..." xpe. aku dah buktikan. n i can improve more... thanx dr.zul... for da encouragement... :P

through SIFE... i get to know ms.kamalia... n kawan die... very da semangat. i loike. seyesli. love da effort dat u show us... da knowledge n experience u share. :) just love it. till next time. see u. again. hihi

tu je nak share. jgn lupe tinggalkan komen n do review me. peace. :) luv u guys so much....

3 comments:

  1. nanhado sangat kan! pettuuiiihh. >.<

    ReplyDelete
  2. mama aku cakap mcm ni. ehem2.. "belum puasa macam mana nak ajak raya!". jadi, silalah berpuasa penuh kalo nak raya. dan dapat duit raya. *layak ke? da tua* ;p

    ReplyDelete
  3. erk... tiru aku!! haha... peetuuuiiihhh... haha... sila wat dgn penuh irama eh nanti... :P

    haha... kata kat mama... xkire2... *sambil hentak kaki dgn manjanyer...* haha

    ReplyDelete