Sunday, May 15

Welcome Genting Highlanders!

ok. aku kat genting skg ni. hehe. ape itu genting? xtau? terjun ikot tingkap leh? haha. ok. ni citer aku kat genting. cerpen nih. :P


*ni lah die. walhal xjejak pun. hmmm. cisss!*

Arrrggghhhh… *bunyi puas* nape aku wat bunyi puas? Adeh. Korang ni. Mesti dah pikir 18sx kan? Laha. Xla uol. I dapat mandi air panas. Perghh… best giler. 1 of da fevret things yg I suke. Mandi air panas. Hehe. Seyesli. Aku puas pabila dapat mandi air panas. Jumaat lepas, aku baru je menjejakkan kaki kat genting highland. Aduhai. 1st time kot. Al maklumlah srwakian kan? Aku peg pun bukannya nak men roller coaster. Tambah lagi, aku mmg ngeri dgn menatang tuh. Plus aku dgr citer, ada tiang roller coaster yg dah pernah rosak. Aku mmg xnak jadik mcm citer final destination doe. Coi. Aku join 1 Malaysia Young Entrepreneur. Gtew. Walhal nak carik duit mmg payah. Nak habiskan duit… memang senang. Aku leh jamin la. Leh habiskan rm1 juta xsampai seminggu. Xcaye? Cube bagi. J

Prinsip aku mudah je. Janji leh makan free plus melancong. Haha. Iyelah. Xde benda nak wat sementara nak tunggu 23hb nih. Baru balik srwak. Hmmm. Kat sini aku jumpe banyak kawan2. Sume dr uni lain2. Ada UKM *yg ni xleh blah la kan… dekat jah dgn UPM. Haha*, pastuh ade UiTM *yg ni pun happening gak. Ade 2 mamat hensem poyo. Gaya dieorg nih mmg mcm Jozan. Aku konfirm kaki kelentong nih. Hihi… pastuh ade wanita2 cantik. Part ni malas nak citer. Haha* ada plak UPSI *jarang gak leh cakap dgn dieorg nih… siap ade si rais yg leh wat pillow talk sebelum tido. Kan? Hihi*   ada UTEM, UMP, UMT, UNISZA, UM, UniKL, USM … sorila kalo ade yg tertinggal. Hihi.

Dr UPM plak. Ade maal, hafez dan 3 bidadari dr FBMK. Gtew. Haha. Aku, Sha dgn Mizah lah kan? Adeh.. Kesian maal. Banyak pengharapan org terhadap die dr segi kepimpinan. Maal, aku harapkan ko sharpkan lagi skil as a leader. Xleh nak salahkan org kalo xdgr cakap kita sbg ketua. Kene ingat tu. Sama je pesanan yg kita  belajar dr abg kaloi… *ni legend upm dlm debat nih* kalo org lain xpaham ape yg kita nak sampaikan, jgn salahkan dieorg. Tp salahkan kita sbb gagal nak fahamkan dieorg. Jgn lupe tu. Tp aku yakin maal ade potensi cuma masih xmatang. Tu je. Hihi. Hafez si keropok. Die ni time makan nasik suka sgt makan keropok. Adoi. Ranggup katenye. 1st jumpe aku ingat die degree. 2nd kali jumpe aku ingat die ni staf upm. Yg kezutkan i. die budak asasi! Hey! Nape tua sgt? Mungkin sbb ade janggut, xsuke senyum. Seyes je memanjang. Beza sgt dgn aku. Mestilah kan? Hihi. Jap. Hafez ni comel gak orgnye. Tu pun kalo die xsenyum. Haha. Sori keropok. J Sha. Hmm… wanita kontroversi nih. Aku suke dgn cara sha dress up. Simple. Hey wanita! Kau tau x, ramai budak laki nih tanye pasal ko. Adoi. Dengki kot. Awas ko eh. Haha. Tp bagi aku plak, sha kene more stand out. Kene banyak ambik peluang bercakap dpn org. gain da social skil. Rupe dah ade. Gunakan sbg kelebihan. Gtew. Mizah. Hmmm… dah tau dah laki camne yg die suke. Laki yg mcm bf die yg lepas2… dulu2. Adoi. Suke yg pendiam. I loike. Samela. Tp aku xsuke pendiam yg xbertempat. Sakit mental aku. Haha. Pilih la yg elok2. Jgn lupekan aku kalo dah ade BF. Huhu. Kene bagi aku dpt kapel dulu. Baru kau. Jgn nak wat langkah bendul yer. Awas kamu! Hehe.

*keluarga yg bakal bercerai berai. haha.*
mizah&sha
aku, maal &hafez
nape muka aku cam gersang jek? adoi.

Tu je kot. Aku nak share setakat nih. Banyak lagi nak tulis. Panjang sgt la plak. Kesian korang nak baca kan? Korang kan sebizi2 manusia kan? Hik3. Ape2 pun yg korang wat, jgn lupe senyum dan jgn tinggalkan solat. Orite? Assalamualaikum dan salam sejahtera. J

2 comments:

  1. oit. langkah bendul jadahnya. kau adik kan? aku kan kakak~ jadi, sila bagi kakak kapel dulu. haha.. :p

    ReplyDelete
  2. dr segi rupa mmg la aku lagi muda. dr segi biologi. aku lagi berumur. :P haha

    ReplyDelete