Monday, May 16

Oh Tuhanku!

gosh... nape la aku rasa dugaan yg aku dpt ni sungguh mencabar keimanan & kecantikan aku? arinih aku dah mimpi die 2 kali. sbb tido aku ada 2 sesi. lepas bangun. tido balik. haha. aku sebenarnya xsuke kat die nih. sbb kemaluan die. *erk? sbb die jenis yg pemalu* adeh. susah nih. pastuh gigi die agak mewah yer sbb agak ke depan skit. haha. hmm. bukan ape uol. i nak memilih yg terbaik demi masa depan anak2 i yg berjumlah banyaknye nanti. gtew. haha. *angan2 sgt* nasib baik kulit die agak cerah. walaupun aku xkisah. tp my mom kisah. die xnak menantu yg gelap sealiran dgn bapak aku. camne? so, bab kulit cerah idaman mak mertua nih dah setel. 1 lagi. aku ni jenis yg xbersyukur. my nature is: once dah dapat... nak carik yg lain plak. adeh. xleh nak  setia. susah wooo...

pendek citer. xyah kapel la fifi. senang. single lagi best. xyah fikir ade hati yg perlu tok dijaga. xyah fikir die dah makan ke belom. xyah fikir nak ambek hati die. xyah fikir nak jumpe parents die. xyah nak tanye, dah solat ke belom. xyah nak belikan hadiah tok die. xyah nak membazirkan duit tok die. dan banyak lagi.

tp aku akan rindukan saat makan bersama, rasa excited terima sms dr die, kol dr die, sambil cakap 143 (i love you), mimpikan die, saat pandang mata die, ketika berdua-duaan... bestnyer. huk3.


*aduhai pujaan hatiku... dapatkah kau memberi suatu erti... wah... lagu radja nih* 


*cair doe aku tgok hero die... kih3*


ni yg wat aku terkenangkan kat citer Ketika Cinta Bertasbih nih... kalo boleh... aku nak percintaan aku sebijik cam kisah tuh... opkos la aku jadik heroin kan? haha. best woo citer nih. terus rasa kita bercinta tok dapatkan keredhaan ilahi. bukan tok memenuhi tuntutan nafsu/sbg keperluan sosial. adeh. aku dah jadik ala2 ustzah nur bakyah lak. hihi. betulla kan... hidup ni kenelah mendpat restu dr Ilahi & mak bapak kite kan... 2 perkara nih penting kalo nak hubungan tu berkekalan. agree? hihi

*haa.... comel nyer. anak sape nih? :P*

cuma aku harap dan doakan, korang akan dapat jodoh yg baik2. yg akan watkan korang bahagia. yg akan bagi mak ayah korang cucu. yg akan doakan keselamatan dan kebahagiaan korang. amin. dan satu lagi... kalo boleh doakan aku gak. dapat jodoh yg sesuai. aku xmintak anak raja ke. anak presiden mana2 ke. mahupun anak jutawan atau pun bapak die ke. aku nak ustaz je. boleh? haha. imam muda gtew. :P

*adoi... rambang mata aku!*


walau ape pun. suratan jodoh ketentuan mati segala tuh ada kat Tuhan. terpulang kat kita tok memilih & mmbuat keputusan yg betul di kemudian hari. kawan2 pompuan aku sume pakat2 nak kawen. korang memang tau camne nak wat aku jeles kan? haha. kawen elok2. kalo boleh jgn la ade yg bergelar janda berhias pasnih k. dapat anak yg soleh solehah... bagi nama yg vouge2... tp ada makna yg baik. kalo nak tips camne nak jaga laki, mintak kat i... haha. :P okla... tu jeh nak share setakat ni... kalo ade pape... share korang nyer taught jugak. k.

*mak, menantu mak kat sebelah kiri tu. yg sebelah kanan tu tok adik. haha*

No comments:

Post a Comment