Saturday, April 30

ada apa dengan exam?


skg ni musim periksa uol... so,paham2 la kamu semua. xtido semalaman semata2 tok ulang kaji pelajaran. gitew. xsia2 mak ayah antar study jauh2... kan?   hmm... str8 to da point, aku plak lain citer die... org gigih study. aku gigih membuta. yela. aku kan ratu membuta. sleeping is my passion... *slang french skit, mampu?* aritu tido marathon sehari2... gile ape? wat to do... jap, ahernya pinggang aku sakit. tp xterasa sgt mulanye. 

pastuh peg je dewan periksa dlm jam 8pagi. masuk dlm dewan, xsampai 5 minit duduk, terus pinggang aku wat hal. rasa nak menangis. nasib baik soklan exam ni objektif 70 soklan je. haha. 70 okey! hmm.. menjawab dgn kesakitan uol. tp yg bestnya soklan exam tu funny sesgt! haha. boleh plak ade sardine roll dlm option jawapan. kredit tu pak ngah! ni la 1st time dpt soklan exam leh gelak2... hihi. 

lain kali kalo masih sakit pinggang time periksa, aku nak mintak kat pengawas periksa tu nak jawab sambil baring2 atas lantai. camne? kreatif x uol? haha

*apemcm? jawab periksa wat pose camni? nak gtau najib la pasnih... hihi*

No comments:

Post a Comment