Friday, April 29

dilema underwear

salam uol. haaa... dgr tu tajuk post. terkezut x? ke excited? *gersang la tu... coi..* kalo dulu, aku pakai brief je tp skg aku pakai boxer... ntah... sume ni sbb adik aku beli boxer. aku ni pantang skit kalo bab2 kalah dgn adik ni. so aku yg dah lama anti dgn boxer ni pun mencube lah ia... sedap plak. seyesli. kalo lelaki mmg tahu. pakai boxer atau brief yg mana satu lagi sedap. mesti ramai kata boxer. tp kan uol, brief ni lagi sopan. sbb burung tu reti dok diam dalam sangkar... lain kekdahnye dgn boxer. tunggu masa je nak keluar jengah dunia. kan???



ni brief bagi yg bingai xtau... kan? *eh, abg ni nak wat freeshow lak* dup dap dup dap...

 *pic ni agak celaka skit... ha... segenggam tu... jgn main2...*

skg ni musim exam. maknanye, xlama lagi dah nak balik bercuti. FYI, skg lah musim pencuri meliarkan mata, mencari mangsa. awas la pencuri ni kalo verani curi barang aku kan. grrr... aku santau die. hahaha... mantera ajasmoro sgt... *kak mona? oo... kak mona...* yg menjadik dilema nye skg, aku baru je cuci baju yg satu sem tu... *erk... matila...pecah lobang. dah lama xcuci plak kan... recycle je. tunggu kena maki/sindir oleh member je lagi.* aku nak jemur baju kat luar ke dalam bilik je. takut kene curik uol. geram la.. korang jangan. pencuri ni capal aku yg berdebu aku letak kat luar bilik pun lesap. camne? so, tu lah dilemanye. nak letak kat luar takut ilang kene curik... nak jemur kat dalam. busuk lak bilik aku.

last2. aku jemur underwear kat bilik. baju 2-3 helai kat luar. aku terfikir nak jemur gak underwear aku tu kat luar. tp aku nak letak nota kat situ. "saya ada kurap kat kangkang. kalo berani, silalah curik" camne? akan berkesankah menghalang niat jahat pencuri yg xbertamadun itew??? ke korang ade idea lain? :P


*tu dia... aku letak pic sendiri. khas tok uol... kan? matila perasan... haha*

2 comments:

  1. hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!ini artikel boleh letak kategori pg-13.imej2 pun begitu sentap mata tatkala menontonnya.wah.....segenggam ada,sekelumit pun ada.wakakakak

    ReplyDelete
  2. kan? haha. camne nak wat eh? aku xreti k~ huhu... yg segenggam tu wat mata aku pitam! haha... terpaksa samaq mata jap... :P

    ReplyDelete