Saturday, April 30

suka suki time exam

semester ni aku leh berbangga dgn diri aku yg amat pemalas ni sbb dtg kelas, wat esaimen sume. thanx banyak2 kat mizah sbb banyak bebel kat aku. bagi muka sinis. sume tu berbaloi mizah!!! grrr... tok pengetahuan sume. aku dah ade kat upm ni 4 tahun dah. sem ni baru aku rasa jadik student!!! seyesli! haha. lama kan seru tu nak dtg. well, back to topic. exam sem ni sgt mencabar. meh aku explain satu per satu.

exam pertama: ETIKA KOMUNIKASI. sgt menyakitkan peparu. sbb ape yg ade dlm modul skit je masuk. sgt kontra dgn ape yg lecturer tu habaq kat student. coi... esoknyer plak ade ASAS PERIKLANAN. paper ni mmg xleh bla. xsenang jantung nak wat. xcukup masa. grrr... ade plak DEBAT DAN PENGHUJAHAN petang kol 2. nasib baik lah pengalaman berdebat selama ni banyak membantu. xsia2 aku jadik wakil debat tok kolej n UPM. *wlpun xpernah menang kan?* selang je sehari ade KOMUNIKASI DAN PERUNDINGAN. test ni agak lucu sbb soklan die lawak. pak ngah ni mmg pandai. huhu. soklan die pun boleh la jawab. hihi. petangnye plak ade PSIKOLOGI. soklan die mmg psiko!!! teruk otak aku kene gomol dgn soklan die. adehhh... selang sehari. ari sabtu ade ISU KOMUNIKASI DAN TEKNOLOGI. paper ni mmg sedih. harapan tok dpt A berkecai. bukan sbb xleh nak jawab. tp tertinggal soklan nak wat. grr... org lain wat 3 soklan. aku wat 2 soklan jek. ish3... geram tol aku. rasa nak nanges. 8hb nanti ade KEPIMPINAN. aku harap soklan die senang je nak bagi skor.

harapan aku mudah je. nak dapat ketua jabatan nyer list!!! plz... huhu... :P
sem depan nak g praktikal! yeay... :) tp xjauh pun... wat praktikal kat UPM ni je... haha.... 

No comments:

Post a Comment