Monday, April 18

kisah hitam dgn putih

aku adalah hitam. tp aku tertarik dgn hitam. sedangkan aku memerlukan putih. tp hitam dengan hitam x mungkin hasilkan apa selain hitam. hitam hanya akan sesuai dgn putih. itu aku tau. hukum alam yg seimbang. tp bisakah aku yg hitam akan membuka hati kepada yg putih? hitam beri kepuasan. putih beri keselesaan. hitam beri keterujaan. putih beri kesenangan. aku buntu dlm memilih hitam atau putih. biar masa akan menentukan, hitam atau putih tp biarlah aku keseorangan buat sementara waktu. kerana aku xingin kehilangan putih atau hitam. aku xbisa utk hidup keseorangan.

3 comments:

  1. putih kan melambangkan kesucian hati..tak gitu? ;p

    ReplyDelete
  2. tp hati kita sbg manusia xpernah suci... asyik tercalit noda je... xgitu? haha... :P

    ni perlambangan mendalam ni... hehe

    *matilaaa... pasnih A.Samad said xleh carik makan... aku lah sasterawan negara pasnih... :P

    ReplyDelete
  3. ahahaha..ade2 je ko kn..suke ati ko lah..kot ko kata hitam itu menawan, aq xley nak kata apela..haha..

    ReplyDelete