Wednesday, April 20

mahligai impian

salam. rini i nak citer pasal ari yg bosan. ngeee... bangun petang tp masih ngantuk lg uol. camne? letih2 badan. walhal xwatpe. nak kata jogging menguruskan badan *ni member aku nyer cite2... haha* xjugak. nak kata study giler2 xjugak. adeh. pelik kan? so, aku ajaklah rez *member aku yg bercite2 tadi* kuar. cadangnya nak g putrajaya. saje2. jalan2. bosan. walaupun ujan rintik2 tp gigih jugak. nak tgok mat rempit yg comel katenye. haha. but then, nak dijadikan citer kiteorg kene lalu jalan yg sunyi n gelap. grrr... takut uol. dahla semalam baru tgok citer DISINI ADA HANTU. *pitam~ comelnye Qhaud AF* tp cite ni lawak. best gak la. xla seram sgt bagi kteorg yg penakut ni. haha. dalam gelap tu, aku takutkan rez walhal aku pun takut gak. keji kan? pastuh sempat la singgah kat jambatan wawasan kan. cik cur sana lite2. haha.

time tu gakla aku gtau kat member aku. sebuah impian yg sederhana. gtew. tp xla terlawan dgn impian member aku tu. kalo korg nak tau, die ni la ratu segala impian uol. tp salunya jadik hangan2 tahi hanj~ kan? *matila kalo rez baca ni... haha* bila aku tenung balik impian aku tu... mmg susah nak capai. boleh plak rez gelak kat aku. eh... susah sgt ke nak realisasikan impian aku tu??? susah? susah sgt ke nak bersuamikan sorg ustaz? *pitam* ahaks... tula impian aku. haha... mampu?

balik kafe lagi keji uol. tgh parking motor ni. *rez la kan... aku post lentik je tepi motor die* boleh plak jumpe dua ekor makhluk jantan ni tgok aku mcm la aku ni betina murahan. dgn gaya keningnya. gersang eh korang? dua2 macam dah ada awek. grrr... aku pun ape lagi, jalan catwalk beli nasi. pastuh pose lentik dpan cashier. depan cashier plak ada kedai sume jejans yg keje. aku wat donno je. ntah nape aku asyik diperhatikan sejak aku ubah imej ni. pastuh balik bilik.

sampai kat bilik plak, terjumpa la gjoy. terus aku tanye die dgn harapan mendapat pujian. "ok x dressing aku ari ni?" dgn slamber je die jawab. ok je. biasa. *dalam hati: dem! * coi... haha. pastuh terserempak pula dgn syahmen. die dgr apa yg kiteorg cakap. then die balas. "seyesla fik.. ko nampak sgt metrosexual. seyesli!" aku pun senyum. dlm hati. berbunga2... haha.

dalam bilik. aku tersenyum bangga. xcecah lantai dah berangan time tuh. sempat lagi aku melentikkan badan. wat aksi ghairah lite2... *lentik ker uol?* hanya yg muhrim je leh tgok tau... lentik ke tidak... ngeeee

4 comments:

  1. gtew kaedahnya.. jap. ape kaitan dgn ape yg aku msg ko? lampi skit eh. maknenye, mase ko diusha2 dgn rakusnya tu, sbb tu kau jadi tak senang duduk, terus tak balas msg. gitu? ;p

    ReplyDelete
  2. haha... xla. aku odw balik upm time tu. naik motor. pastuh baru jumpe mangkuk hayun tu kat kafe. disebabkan aku rimas kene renung. tumpuan aku terganggu. gitu. haha.

    ReplyDelete
  3. ape nih? paparazi? haha... jahat eh roslan ni... :P

    ReplyDelete