Thursday, April 21

madah cinta

cinta. suka. syg. kalo ada pompuan yg cinta, suka, syg aku. tu wat aku stres. haha. boley? kalo aku dpt je vibe ada pompuan syok kat aku. aku sms mak aku. "mak, ada org suka anak mak." mak aku pun balas. *jawapan die salunye camni. "alhamdulilah. ada juga yg nak kat anak mak ni. tgok org mcm kau pun ada yg nak." pastuh aku pun jawab. dlm hati: coi nye mulut mak aku. haha. "mak, heloo... anak mak ni xla hodoh sgt. muka ni, laki mak yg bagi. mesti la hensem kan. haha" tu jawapan aku kat mak aku. boley???? awas. dpt title anak derhaka pasnih. hehe...

ni kisah cinta aku yg tidak melibatkan cinta terlarang. *motip???* nak share kat korang. spy korang senyap. hihi. 1st, member pompuan satu klas. sekolah rendah. siap bagi surat cinta kat aku. *excuse me! die bagi aku. aku kan hot! tiba jah... haha* 2nd, besfren aku dr kecik. dia yg confess dulu. memang sah, aku hot! haha... *matilaa...perasan lagi.* yg lain2, xberani nak ngaku. kesimpulannya, pompuan yg rapat dgn aku akan mudah jatuh hati dgn aku. i dunt know y. not dat im saying its wrong to fall in love with ur besfren. platonik kind of relationship quite risky. i tell u why. *speaking london katenye. ko mampu???*

my 2nd relationship. i do treasure it a lot. from my bottom of heart. i do. i really2 do. perhubungan jarak jauh mmg susah nak kekal. aku akui kesilapan aku gak sbb aku bukan laki yg romantik, suka belai pompuan. seyesli? huhu. aku cepat bosan. aku rasa aku perlukan pasangan yg pandai wat hubungan sentiasa membara. yesssss... itu yg aku perlu. nak dijadikan citer, pastu kteorg break tp xde kata putus pape dr sape2. putus sbb die ada bf baru. dats all. memandangkan die besfren aku. susah aku nk terima. ktorg xbertegur sapa. nearly a year. *i tink so* geng2 kiteorg pun susah nak melayan karenah percintaan kiteorg. hehe. lastly, hati yg terluka susah nak sembuh. aku biarkan masa yg mengubatinya. :) life goes on, okey. babe.

maka, for those girl who fall in love/likes me. do confess. haha. but my answer will be "kalo ada jodoh, adelah tu" :) aku xnak terluka lagi. tu je. xnak amik risiko.

p/s: aku taste kat tomboi/pengkid ke... haha... *matilaaa...* seyesli. they turn me on! haha... :P pelik gak. selentik-lentik aku... ada gak org nak... huhu... lentik ker??? :P

p/s: kalo ade permintaan. aku send post kisah cinta terlarang la plak. haha. :)

5 comments:

  1. ahahaha..aq rse kisah cinta terlarang ko lg menarik kot.. ;p

    ReplyDelete
  2. tettt!!! ok, dah ade satu permintaan.. haha... :P coi su... pecah la lobang i kalo i citer... haha...

    ReplyDelete
  3. dan aku, hanya mampu tersenyum. :) thanks for the memories :)

    ReplyDelete
  4. i cherish da moment~ *sambil berlagu My Love :P

    ReplyDelete