Monday, April 18

neves...

ok. 1st time ade blog. nak carut ape dulu ni? nak cerca sape dulu ni? *matila...* haha... sbb tu la aku neves. xtau nak watpe... blank. hehe. aku saje je nak wat blog pada tarikh yg agak kritikal la... supaya senang nak ingat bila aku start berblog. nenek BF aku *besfren ye=ramizah* baru je meninggal semalam. so, aku amek kesempatan ni, mintak korang sume sedekah la alfatihah kat die. semoga roh dicucuri rahmat. bukan die je tp sume ahli keluarga kite yg dah peg menghadap Ilahi. mak aku cite, alfatihah ni boleh menyenangkan roh di alam barzakh. wallahualam. tp alfatihah kan senang. pendek lak tu. baca je uol. xrugi pun. bagi yg nonmuslim plak. bertafakurla. ingat kematian. :)
wasalam.
lentik ker?

6 comments:

  1. motiff name ko camnih???**pengsan...

    ReplyDelete
  2. tajuk blog ak akan dtg.... "klo fik da ckp pasl mati".......... hahahahahhahahahahaha

    ReplyDelete
  3. aween: ntah... ilham tiba2 dtg... camnila... haha... xkan nak letak mat bunga kan? :P

    ReplyDelete
  4. uyea: awasla kalo xde post dr kau kan pasnih... haha... :) sentiasa beringat uol... majulah masjid tok ke syurga... bidadari syurga katenye... :) *matilaaa*

    ReplyDelete
  5. fik: kate2 ko nie ssh la nk caye... hahahahahhahahaha....(ak da post lagi)

    ReplyDelete
  6. kata2 aku la yg susah nak caye... kata2 ahli politik? camne? haha... motip sgt ko kan... mane blog ko? camne aku nk tgok? vouge ker? ada pic aku x? :P

    ReplyDelete