Tuesday, July 19

Tidak Lama LAGI!

aiseymen! *mengeluh berat* arini ari selasa. esok rabu, lusa khamis, tulat jumaat! oh jumaat. hari pendaftaran di UTP tok debat perpaduan. cis. sebelah hati aku ni, rasa xsabar nak perform *wlpun performance coi*. sebelah hati lagi, boleh x aku xnak perform? *takut jadi punca kekalahan team* ish3. banyak benda yg bermain di kepala aku skg nih. ape yg aku mintak kat Tuhan pencipta segala di bumi dan di langit, please please please... bagi la kekuatan dan penguasaan ilmu serta kelancaran lidah utk aku menyampaikan ilmu dan pemahaman kepada org lain. amin!

harapan kpd nafsu nafsu serakah, dah2 la... nak puasa dah ni. cukup2 la nak merangsang aku segala. nafsu makan, plz jgn tambahkan lagi berat badan aku. dah 58kg. maximum 60kg. lebih dr tu, awas la. diet! nafsu nak berfacebook. plz la. berblog??? *yg ni xpe kot* haha...

menyampahnyer aku dgn konfiden level aku sendiri. tgok je ade org yg lebih hebat, aku jadik cuak. jadik neves. my biggest nitemare: memalukan diri sendiri. adeshh... aku mmg xsuke. coi!

ape yg aku harapkan adalah korang2, bagilah kata2 perangsang kat aku. bagilah puji2an. walaupun segala puji2an hanya bagi Allah. *gtew. ustazah pilihan sgt*

ape2 pun... kite enjoy! ok.

No comments:

Post a Comment