Friday, July 15

Aku, Ana Lu'lu?

mesti korg dah sedia maklum ttg drama baru TV3 dlm slot Lestary kan? xtau? sah jakun. opss! haha. gurau je uols. sentap la kekdahnyer.

ape kaitan aku dgn citer nih? pendek cite, jgn muntah dulu eh. aku xde niat nak samakan diri aku yg vogue nih dgn nora danish yg chomel tuh. harap maklum. perwatakan kiteorg yg manja2, gedik2... tu sma. part yg bengap2, lurus bendul... tu bukan. sekali lagi. harap maklum. 


*cantik ke tidak?*
*jendul ke tidak?*

citer ni mmg aku suke sbb pelakon laki die nih hensem skit. hah!!! bukan kamal adli k. tu stok2 time terdesak sajork. ADEY SYAFRIEN! pergh... hensem siyot.  tgok nih.


*adoiii... hati aku terbelah k. cair jah.* :P

sekali lagi!!!


*stok2 berharga k*

tp citer ni aku mcm dah bau2 dah jalan citer die. konon2 si adey ni nak tackle si ana lulu tp die ade niat jahat yg tersembunyi. nak memperalatkan die. iyelah, die kan lurus bendul n luas jendul. xgitew? tp tetap jantan berduyun nak. sbb? chantek! curlas ko nora. :) last2 kamal adli ni akan bercinta dgn nora sbb anak die. konfirm! anak die dah leh ckp pastuh. kalo ape yg aku ckp ni betul, mmg sah pierre nih pengarah KLISE! kalo sama la kan... ape2 pun, harap si adey nih perbaiki lakonan. SBB rupa lagi menyerlah dr bakat lakonan. sepatutnyer rupa tu menyerikan lakonan yg mantap. tp i belom tgok die berlakon dlm flat 3A... dah tgok, baru i judge lakonan u k. *tiba jah.* haha. pengkritik la aku skg nih.

tu sajor nak citer. jgn caras mek k! awas la. sekian.





No comments:

Post a Comment