Friday, August 12

Anda Ingin Menjadi Jude Law?

selamat berpuasa wat sume yg berpuasa. yg feeling2 xpuasa tu, selamat sejahtera diucapkan. arini dah masuk ari yg ke12 umat Islam berpuasa dan ari yg ke10 student bacelor komunikasi upm berpraktikal. mcm2 dugaan ye. hak3. padan muke kite. xpe. semua dugaan dan godaan *eh... tibe2* akan diatasi dgn sehabis baik. namun, pada masa yg sama, kesabaran dan kecermatan dalam mengekspresikan emosi juga amatlah dituntut. tambahan pula, bulan puasa bulan penuh kemuliaan. dah tu? xreti nak jadik insan mulia? haha.

post kali ni bukan nak citer pasal raya atau juadah tok berbuka mahupun segala yg berkaitan. kite larik skit. xde kena mengena pun. cuma nak gurau2 manje dgn kawan2 sebaik alam aku. pagi tadi, aku ade terima sms dr sorg BFF aku. yg mengatakan arini die berbaju merah, jeans biru air tenang di tioman *moteep? kalau air yg xtenang kaler ape? coklat? tioman kekdahnye. kuat verangan niiii*, pashmina hitam *yg ni dah macam mak hayam astaka seni... opss* matilaa... pastuh tukar plak pashmina dgn sweater itam berkasut kulit. yg xtahan dgr... mengaku jude law... ko mampu? awas. haha...

sbb xnak kecikkan hati kawan aku yg disayangi... dengan ikhlas aku memberi tips tok jadik Jude Law... :)

Tip 1: Pose cengginih...
*aih, pose camni salu sgt aku tgok kat bilik... ops! tu trademark Z##. matilaaa... haha* :P

Tip 2: Duduk sopan camnih...
*yg nih seyes cam A###, sweet2 gtew... haha... sekali sekala, bersimpuh wlau kaki berbulu. kanzz*

Tip 3: aksi xkan lengkap kalo xde aksi berani mati kannnn.... :P
*moteeep tunjuk puncak dada??? haiyoo... kalo nak tunjuk pun, tunjuk la sume... baru la curlasss. :P*

Tip 4: ni lah gambaran hampir tepat dgn bayangan member aku tuuu...
*yg ni paling hensem sekali. sbb sopan je nampak* 

di akhir kata. jagalah pemakaian anda. :) haha...

selamat berbuka. jam dah 430pm. xlama lagi tu... 

bdw, aku wat post nih time aku praktikal... mampooo??? :P




No comments:

Post a Comment